martes, 11 de junio de 2013

VALORACIÓ DEL BLOG

Aquesta serà la meva darrera entrada al blog, per la qual cosa intentarà ser el més sincera possible.



Personalment no m’ha anat massa bé el fet de crear un “blog” i haver d’anar penjant els diferents comentaris allà. M’ha dut molta feina ja que mai n’havia tingut cap i a més em considero un poc negada amb les noves tecnologies (encara que som conscient de què això no hauria de ser així), segurament perquè mai m’he vist obligada a haver d’emprar-les per necessitat. A més, considero que el fet de tenir un “blog” en condicions implica disposar de temps per fer-lo i refer-lo, i en el meu cas només disposo d’un temps limitat ja que faig feina a jornada completa; per tant, som conscient que el meu “blog” és totalment bàsic ja que no he tingut el temps adequat per decorar-lo i posar-lo al meu gust.

Per altre banda, tot i la manca de temps per part meva i la poca experiència que tinc en aquest camp, considero que ha estat una eina molt important alhora de conèixer el que anaven fent les companyes, les seves reflexions i els seus aprenentatges al llarg del període de pràctiques. A més, he de dir que m’han agradat molt alguns dels “blogs” on hi havia fotografies dels infants, moments d’activitats i situacions concretes d’aula. Penso que és una eina molt important per compartir experiències, coneixements i aprenentatges, i on, a més a més es pot establir un feedback entre l’autor del blog i els seus seguidors, fet que enriqueix encara més totes les experiències que es comparteixen.

Per acabar m’agradaria dir que tot i que som conscient de què el meu no és el millor “blog” ni molt manco pel que fa al disseny, a la forma, etc..., m’ha agradat reflexionar sobre cada una de les entrades que se’ns demanava i on he intentat  reflectir els meus pensaments i expectatives de la millor manera possible. I, he de reconèixer que encara que m’ha dut molta feina el tema del “blog”, m’ha agradat conèixer aquesta nova metodologia de treball i poder-la posar en pràctica per primera vegada en la meva carrera. Esper agafar més confiança i que aquesta es converteixi en una nova eina per compartir experiències, moments i situacions viscudes amb els infants. 

Gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario